How the types flirt

View previous topic View next topic Go down

How the types flirt

Post by DJ Arendee on Wed Dec 12, 2012 9:33 pm

ESTP: "YOU GON' GET RAPED"
INFJ: "I'M GON' GET RAPED"
ISTP: "Date of birth?" "Blood type?" "country of birth?" "ethnicity?" "Favorite book?" "Why?" "why?' "why?" "why?"
ENFJ: "omg I love that. ZOMG I love all those things too! wow that's incredible! Lets talk more about things we love!"
ESFJ: "OMG I LOVE GLOW IN THE DARK MUSHROOMS. LETS EAT SOME!"
ISFJ: "Come over here. I made you some spaghetti, I waxed your car, then I washed the insides of your shoes to smell like swiss alpine... what possible reason do you have to leave me?"
INTP: "DERP"
ENTP: "SURPRISE! YOUR PANTS HAVE DISAPPEARED. Now lets talk about myself."
ENTJ: "Kiss me or I crush you"
INTJ: *shows me her last report card and tells me she hates me*
ISFP: "I'm not hitting on you. I'm not I swear. I'm not touching your penis, I'm checking your pulse."
ESFP: "Here, drink this jager."
ESTJ: "You're such a nice guy who never drinks and never talks about women like they're tramps! You have so many good morals and an upstanding and put together reputation! Now lets go do your favorite activity and see an opera then drink wine while talking about my poodle and why you love it so much."
ENFP: "hey I'm having a compliment party on friday. You should be there."
ISTJ: *stares*
INFP: "tehe... you wanna give me a bath?"
avatar
DJ Arendee
Space Shuttle Captain

Join date : 2012-01-31
Age : 47
Location : USA
Motto : Eat My Ass

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by Duck_of_Death on Wed Dec 12, 2012 10:19 pm

Hahaha! Did you write this?
Great job, if so.


---------------------------------------------------------
avatar
Duck_of_Death
Lord of the Flies

Call Sign : Resident Oddball
Join date : 2012-01-31

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by Siren on Thu Dec 13, 2012 11:06 am

So I don't have report cards anymore. Should I just show you my paycheck instead?
avatar
Siren
Motorcycle Gang Leader

Call Sign : Dirty Ni
Join date : 2012-02-02
Location : East Coast, USA
Job/hobbies : krav maga, triathlons
Motto : There's no I in team but there is an M and an E.

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by mcgooglian on Thu Dec 13, 2012 3:51 pm

What is flirting? The ENTP one definitely sounds about right
avatar
mcgooglian
Motorcycle Courier

Call Sign : porkmuncher
Join date : 2012-02-01
Location : The province of Skyrim
Job/hobbies : Building knee armor
Motto : Lahney hin laas voth ahkrin

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by DJ Arendee on Thu Dec 13, 2012 8:51 pm

Yeah I wrote this
avatar
DJ Arendee
Space Shuttle Captain

Join date : 2012-01-31
Age : 47
Location : USA
Motto : Eat My Ass

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by WhyIOtter on Fri Dec 14, 2012 1:40 pm

ENTP: "SURPRISE! YOUR PANTS HAVE DISAPPEARED. Now lets talk about myself."

I'm kind of weeping from laughter.
avatar
WhyIOtter
Garbage Man

Join date : 2012-12-14

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by spwolf on Fri Dec 14, 2012 10:23 pm

ISTJ stares hahaha nice. ENTP spot on
avatar
spwolf
Garbage Man

Join date : 2012-12-09

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by DoctorNo on Sun Jan 05, 2014 3:10 pm

Hmm, the only one I disagree with is the INTP one. It should be more like,

INTP: *leans up against a wall arms folded* "Hey there, wanna go discuss quantum mechanics? I've got this thesis I've been working on for fun in my spare time..."

In other words, something only an INTP would think is smooth.
avatar
DoctorNo
Garbage Man

Join date : 2014-01-05
Age : 27
Location : Anywhere but here, anytime but now
Job/hobbies : Audio Engineer, Philosophy, Physics, Tae Kwon Do 1st degree
Motto : Everything in moderation, ESPECIALLY moderation.

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by jadasartvision on Wed Nov 19, 2014 9:20 pm

Haha that's so true with me on the ISTP! I always have to know "why"! And if I don't like their reasons I get bored.
avatar
jadasartvision
Garbage Man

Join date : 2014-11-19
Age : 23
Location : Mississippi, USA
Job/hobbies : art painting

http://jadasartvision.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: How the types flirt

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum